Humanistyczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Kod produktu: 978-83-7947-600-8
Dane publikacji
Opis
Treści zawarte w niniejszej monografii wiążą problematykę CSR z humanistycznym nurtem
w zarządzaniu. Mogą one służyć do poszukiwania odpowiedzi na pytanie, co należy zmienić w sposobie
myślenia o zarządzaniu, by było ono bardziej efektywne ekonomicznie, ale także bardziej
efektywne w wymiarze społecznym. W monografii wskazany został jeden z możliwych sposobów
osiągnięcia tego celu poprzez zastosowanie w praktyce menedżerskiej koncepcji humanistycznej
odpowiedzialności przedsiębiorstwa, realizowanej na indywidualnym poziomie CSR. By koncepcja
humanistycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa znalazła szersze zastosowanie w praktyce
życia gospodarczego, edukację menedżerską należałoby skierować na bardziej humanistyczne tory.
(ze Streszczenia)